Middag

Här sitter jag. Har precis lagat fetaostgratinerad lax med potatis. Det blev väldans smarrigt:) Tar inte med en bild på potatisen, ni vet ungefär hur kokt potatis ser ut:)



Till detta blev det te och nu väntar kaffet:) Mums!


Provet gick fint och för det är jag mycket, mycket, mycket stolt och glad över, därav den fina middagen och kaffe på aftonen. Oj, stárkt kaffe vart det känner jag nu;)

Ikväll ska jag åka och hämta min bror och Johanna på Skavsta. Har funderat på om jag vill ha med mig nån... Men det blir alltid så, jag tänker att det vore skönt att vara ensam litegrann. Ni vet, jag gillar det, inga krav liksom... Och dessutom efter helgen, som jag är lite småbränd efter vore det kanske ännu skönare att vara ensam. Men så frågar jag nån i alla fall, och så kommer jag på att jag hade velat vara ensam i alal fall. Skit skit, men inte idag. Ikväll ska jag vara själv:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0