Dag 2 på koncentrationsveckan:)

Min ögon är helt svidiga. Har försökt ta bort fetsmink, det tog typ en timme innan jag fick bort känslan av att ha en kaka i ansiktet. Det var provsminkning på G. Tänkte lägga upp lite bilder, skiter i om dom är i kronologisk ordning eller intressanta...
.



Efter att jag hade blivit nöjd med min egen sminkning och mitt eget hår så började jag arbeta lite modernt med Annas frisyr. Abstrakt.



Sen blev det mat. Det här är min mat den här veckan. Jag lever på Antligen mackor och salamiost.


Kan ju försökra er om att Irisjka var på hugget idag!


Nej, nu vill jag bara sova! Har dock sovmorgon imorrn, till klockan 9. Då är det tjoff tjoff tjoff! (Tänkte skriva vad vi skulle göra. Det var nämligen något vi skulle göra mellan 9, sharp, och 12. Genomdrag? Men ni känner ju mig, det är puts väck!)

Pusspuss och Tuudels!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0