Desperat, nördig och patetisk...

Äh kom igen! Jag behöver fler läsare, för tydligen ska Kenza och dom få gå på New Moonförhandsvisning imorrn. Vad är det för stil???? Jag behöver bättre! Jaja, fredag! Då smällere kan jag u bara säga! Premiär, här iaf, tror jag... Vi var ju på premiären av Twilight när den kom. Helt sjuk stämning och när ingen andades när Edward kom in. Tänkte skriva att det är patetiskt, vilket det är också, men shiet! Så är det i alla fall... Längtar som en liten ko! Ska absolut inte ens vara inne på datorn fram till fredag, jag ska isolera mig! Så alla som vill mig nåt kan ju sms:a eller nåtXD

Det blir för övrigt en superbiohelg. Ska se This is it på lördag också. Det känns ju som att det ska bli trevligt:) Katrin skrev att den var SKITBRA, så det känns ju lovande:) 

Jaja, pusspuss 


Kommentarer
Postat av: alexander

ja, jag läste också att katrin älskade den! jag tror jag ska pumpa upp mig med majkel-musik innan. jag är inte så inne i det där faktiskt MEN VAD DET SKA BLI TREVLIGT!!

2009-11-17 @ 14:54:42
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0