:)

Idag blir det två inlägg, det är ganska skönt när jag väl skriver här:)

Har haft samtal med Eila idag. Hon är så himla smart, det är lite mysigt att komma dit. Det dumma är att allt låter så smart, att jag håller med om allt. Men samtidigt håller jag kvar vid samma tankebanor, samma handlingar.

Men för att visa att jag visst kan. Trots att jag nu går på min sista energi så lyckades jag skriva ett förhoppningsvis helt okej svenskaarbete:) Sjukt tråkig uppgift och det känns som att den blev sådär, men nu har jag inte ork, tid eller så för att ändra och försöka bättra på den. Jag lämnar in den coh hoppas att den inte är alltför dålig.

Utvecklingssamtal direkt efter. Inte kul alls faktiskt. Jag hade 24% frånvaro från svenskan.Så dåligt har jag nog aldrig haft. Men men, jag och mamma gick igenom det efteråt och upptäckte att de flesta gångerna har jag något att skkylla på. Men jag ska kanske bli bättre på att sjukanmäla mig. Men men, det är hårt, livet.

Imorgon ska jag försöka köpa smink. Foundation...Ihhhw... Jag har aldrig gjort det. Är livrädd för att se ut som en kaka i ansiktet, man vill ju att det ska se så naturligt ut som möjligt... Det finns så många skräckexempel..:P

Imorgon är det ju dessutom dags för Haga Flunks andra match. Supporterklubben måste vara där och heja fram alla våra män. Ingen paj imorn dock... Vem hinner baka i det här samhälletXD

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0