en helg

"Den vackraste stunden i livet var den när du kom"
                                                        - Lars Winnerbäck "Kom änglar"


Det är så fint, the man is a rockstar:)


Fick reda på att jag åtminstone hade en läsare ett tag, men att han inte orkade för att jag aldrig skrev nåt nytt... så här kommer det:)

Jag är stressad. Jag vill bli klar med alla restgrejer i skolan... det skulle va skönt:)

I helgen har jag varit lite i kyrkan. I fredags iaf. Sten och Ann-Marie var o pratade. Så himla coola, snacka om o ha hunnit med så sjukt mycket i livet... O dom har ju förhoppningsvis en del kvar:) Julgransplundring också. Dansa runt Linnéas lilla gran o så:) (Linnéa fyller ju dessutom 19 idag<3) Myspys:)

Fika med Calle också. Trevligt trevligt:) I fredags var det. Skulle plugga. Vi pluggade litegrann, men men:P

Lördags. Var o tränade på morgonen o sen åkte jag och mamma upp till Örebro. Min ingifta moster hade tagit examen o grejer, kul kul:)

O så idag. Kyrkan på morgonen. Det var bra, mycket gamla låtar. IMI pratade om självkänsla. Det var bra.

Jag har tänkt at jag kasnke borde skriva en massa här, på min blogg. Då kan jag bli lika stor som Blondonbella o få va med i Let's dance. Det är väl det sättet man kanske skulle kunna bli känd på:P Jag vill vara med i let's dance.
Jag och Wilmer dansade lite idag. Rumba var hans favorit. Han var inte så förtjust i Quickstep och Vals. Han är söt:)

Tjejkväll har det vart ett litet tag nu. Danne åkte på träning o pappa var i sälen. Så det var jga, Johanna o mamma.

jaja

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0