Lite småbesviken

Idag har jag haft en dansredovisning om Isadora Duncan, dt gick fint. Jag var lite nervös, men annars var det helt okej. Min nervositet kan ofta örväxlas inom mig till panikångest. Så jaa... Jag fick hoppa över provet som ag egentligen skulle ha precis efter dansen. Det var synd... Jag bir besviken på mig själv när jag inte kan. Jag kan liksom inte förmå mig att komma in i klassrummet. Kan inte börja kriva. Idag kom jag inte ens så långt. Tänkte att det var bäst tt sluta innan vi kommer till den jobbigaste delen.

Ajja, ännu en grej att lägga på rest-hyllan. Jag har mycket rester nu. Det rä som vårat kylskåp.

Jag är lite brun nu, det är fräschtXD Dove Summer glow.. Man luktar lite skumt, så jag gör det på kvällen, sen är ju tjejen hela dan.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0