Nattliga funderingar-...

Jag är pigg som en liten nötkärna, lite hungrig... Men jag sover ännu sämre då, mer energi=mindre trötthet (logiskt). Full mage=mindre illamående?

Tankar i mitt huvud just nu: Röd/Vitprickigt papper. Det försvinner aldrig!!!!!

Har i alla fall satt igång Lukas Linds myspacelåtar. Måste säga att jag inte har hört nånting av WWA sen frizon o tji och tjo. Lukas var ju trots allt musiktrea, nuförtiden spelar det noll roll, men då gjorde det det, haha. Men som sagt noll roll! Men att ahn gör fin musik kan man ju säga i alla fall:)

Skulle bara vilja säga att Big Brother nog är den segaste dokusåpan som gjorts! Det är helt sjukt! Såg bara typ ett litet tag (tänkte att det var en kvart, men det var nog snarare 45 minuter...)... Men det är så segt! Jaja, det spelar ju ingen roll nu, men ändå...

Jaja, nu är jag trött igen... Men ska äta nåt, och kissa. Skit då, jag somnar visst aldrig...

pusspuss

Kommentarer
Postat av: martina

dom spelar ikväll! KOmmer du? Hugo! 60 spänn förköp carlings. 80 vid dörren!:)

2009-12-17 @ 16:08:03
URL: http://iamiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0