Natt natt

Klockan är tre. Kvällen gick över i natt sjukt ombemärkt. Bara fötterna som kände att det blev lite för lång stund utn för Video West och kyrkan där. Efter föreställningen gick vi till Saliga Munken, sjukt mysigt! Nästan alla teaterbarn+Elina, Calle och Becca-Anna, Frida, Wille och lite så... Drack ett mycket gott glas vin och trivdes! Sen stängde det och vi fick gå hem. Gick med Camille, Elina och Jacob och sen fastande vi, jag och Jacob, utanför video vest. Har stått där i en och en halv timme i grym kyla, fötterna var nästintill blåa nu när jag kom hem. Men det var grymmarns trevligt, Jacob är fin (detta säger jag inte bara för att jag vill få honom i säng utan för att jag tycker detXD). Vi pratade om både det ena och det andra och sedan åkte jag hem. Nu har fötterna fått tillbaka känseln och jag MÅSTE sova. Ska ju uppp på SACO-mässan om bara typ tre timmar, måste hinna få upp värmen i kroppen innan dess...;) Kanske inte jättesmart o vara uppe såhär länge, men orka vara ansvarstagande och duktig jämt. Nej, tji och tjo ska det vara. Nu vill jag sova:)

Sov gott!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0