Musikare, va?

Här sitter jag och dricker vatten, det har blivit min nya grej. Jag ska dricka så mycket vatten att jag behöver gå på toa oftare än Frida;) Jag har fått för mig att man mår bättre av det... Jag har alltid druckit för lite vatten, jag är sämst på att dricka vatten. Te, kaffe och mjölk det är min melodi...

Har precis kommit hem från musikarnas julkonsert. Shiet, dom är verkligen duktiga! Satt och rös genom hela, efter att jag hade kissat... Det är svårt att slappna av när man är kissnödig... Men men. Sen, mitt under O helga natt, så kommer en man som bestämmer sig för att det är alldeles för varmt... Jag och Alexander hade suttit och sagt att det var skitkallt... Men men, han tyckte hur som helst att det var bra o öppna dörren abkom oss, DET VAR MINUSGRADER UTE! Vi höll på o frysa ihjäl... Och så skulle dom ta en vers till och det var applåder och tji och tjo...

Har haft fika med Alexander idag, eller en hel eftermiddag kanske man ska säga... Började med fika, gick hem hit och åt och sen ner till Hedvigs kyrka för julkonserten... Trevlans värre! Han var mcyket bra att ha när jag ville ut ur parkeringshuset... Haha!

Asch då... Nu ska jag plugga Lars Winnerbäcktexter tills på lördag(!!!!!) och sen kanske man kan unna sig lite Gossip Girl ikväll? Och lite Harry Potter och de vises sten? Och en isfolketbok kanske? Och lite samtal med min lilla älskade Linnéa!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ser framemot lördag :):):)

2009-12-10 @ 14:43:56
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/
Postat av: alexander

haha, parkeringshus <3

2009-12-10 @ 16:41:58
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0