Morgon

Amojjo Amojjo!
Morgon igen! Idag är det 7 timmars hårt slit som väntar, blir kul och kanske stressigt. Kan tänka mig att det blir mycket folk idag, men det är ju roligt!

Nu läser jag Harry Potter och fången från Azkaban, dricker kaffe och lyssnar på erik hassle. Myspys! Borde klä på mig och bestämma hur jag ska komma ner till stan idag... Gå? Cykla? Spårisen?

Funderar lite på julklappar till mina kärestor(?)... Fick ju så fint från Emma, ska försöka toppa det. Eller så ger jag bara mig själv, det skulle dom gilla haha;) MÅste fixa julisarna till mor, far, bror, mormor o alla dom där... Jaja, än finns det tidXD

Jaja, dags att öppna julkalendern. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0