Lite ditten och datten

Sov ju inte speciellt länge inatt, var grymt trött i bussen på väg upp till Stockholm och Saco-mässan som förövrigt inte gav mig speciellt mycket klarhet... Jag vet verkligen inte vad jag vill!!! Kan inte nån bara berätta? Nu vill jag fortsätta med teatern, men vart då? Någon folkhögskola? Jag skulle gärna vilja gå någon bibelskola, men det är väl för mycket bergärt. Teater och frikyrka hänger ju inte ihop på riktigt samma sätt som musik och frikyrka. Ni fattar poängen? Samtidigt vill jag INTE lämna min kära klass, mina kära teatervänner, vår fina ensemble... Jag vill inte lämna mina kära dansare heller, även om vi inte ses så jättemycket nu, men ändå.. Shiet, tre år ihop! Och "det blir ju bara bättre... och bättre". Äsch då, det komme rju alltid vara vi! (Hej, jag är naiv:( Och negativ nu, skit. Äsch...) 

Det var tydligen 11 000 anmälda till Saco-mässan, idag. O sen lika många imorrn! And how I looove all those people! Men ni vet ju, jag är ju frisk och kry nuförtiden, så det var bara mitt låga blodsocker som spökade ibland.  
Nu är jag lite piggare, ska snart sova. KSa lägga ihop alla små morotskaksmuffins som blev gjorda i afton med hjälp av en liten Matilda, nu får vi gå på Johnossi:D Ska jobba på lördag förresten, freaky! Måste få slå in ett paket så att jag får upp lite självförtroende... Men men. 

En sån här gjorde Blondinbella idag, tänkte att det vore kanske nyttigt. Kanske i hemlighet, men jag är inte sån. Här får ni läsa om allt! typ...

  Jag är stolt över att jag.
1. Vågade börja på teaterlinjen fast jag aldrig hade spelat ordentlig teater innan.
2. ...

Shit, ska tänka lite mer på den här. Den kommer snart, jag ska bli en tacksammare männsika. Här är en lista över fem saker som jag är tacksam för idag.

1. Jag har inte haft en attack trots alla förutsättningar. Ett år sedan så hade det varit självklart, eller ett halvår förresten.
2. Jag har tillräckligt med pengar för att göra saker som jag mår bra av.
3. Jag har världens finaste vänner som tycker om mig!
4. Morotskaksmuffinsarna blev grymt goda.
5. Jag har ett jobb i dessa dåliga tider.

Jaja, pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

men du, jag har en lösning på både dina och mina problem!



i jönköping finns en bibelskola (grow heter den tror jag) med teaterinriktning!!! man får fixa eget boende (sambo? kollektiv?) och egen mat o så... men bibelskola + teater! = nåt för oss?

2009-12-08 @ 13:12:32
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0