Jungfrufödsel i Norrköping?

Antar att jag ska skriva lite om även den här dagen. Hade religion imorse, gick för att ajg trodde att vi hade redovisning. Annars hade det ju varit skönt o kanske få ihop 3 timmars sömn. Men men, nu gick jag på övertrötthet fram till teatern när ajg halvdog...

Dagens citat i alla fall kan ju komma här nånstans:
"Det kanske är bra att åka ut och resa så man får lite skinn på näsan och hår på nacken"
"Hår?"
"Eller är det år?"
                                                                                      -Var det Emma som kläckte den?

Allt man behöver här i livet är en luden nacke, sen lösewr sig resten;)

Såg en dokumentär som hette "Religion som virus" typ. Nån trevlig man som var HELT emot religion och tyckte det var skit rakt igenom. Spännande...

Kollar igenom Calles fotoalbum på Facebook med bilder från kabarén, det är HELT sjukt! Jag lyckas se ut som en mupp på allla bilder, vi ser ut som en hög översminkade fjortisar allihop, alla har förändrats så man blir alldeles rädd och tänk var vi är om tre år till? Wiieho! Då gäller det verkligen att ha odlat den där gräsmattan i nacken så man står emot den hårda verkligheten.

Nu har jag gjort köttbullar, var ju tvungen o provsmaka, så nu är ajg mätt som en plätt och mår fortfarande illa. Kan jag vara gravid kanske? Jungfrufödsel, alldeles lagom har jag ju lyckats fixa till det. Får bara lyckas klämma ut Jesus PRO om typ en vecka. Det vore ju fränt!

Nu fortsätter jag med Harry Potter och hemligheternas kammare, finfint:)

Imorrn är det avslutning, sen ska jag jobba. Kul kul:)

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0