Imponerad

Okej det kommer en glad liten grej här, redan nu:) Humörssvängningar?

Såg på en del av Svenska Hjältar-galan. Så himla fint! Helt klart mer värt än nån rutten fotbollsgala där man inte har gjort nåt mer vettigt än sitt jobb för att få pris. Men det är väl fint det med, men ändå. Det var så fint, människor som dedikerar hela sina liv till att hjälpa hemlösa i Stockholm, folk som arbetar för att papperslösa flyktingar ska få samma sjukvård som en svensk får. Jag imponeras av såna här människor, helt plötsligt blir man lite mindre... Jag vill cokså, men så helt plötsligt blir ens egna problem så töntigt stora och amn hittar dåliga ursäkter för att man inte ska behöva ge upp sin egen bekvämlighet... Jag vill inte vara så larvigt rädd för att komma ur ramarna ibland!

Man skulle at en bild på ett leende och mms:a in... Jag har Sveriges sämsta kamera på min mobil, så här kommer en bild här istället. Så kan ju alla andra göra så också, så kan man försöka starta en liten Smiling Community här:)


Ser ni förresten hur snea mina framtänder har blivit?XD

Pusspuss Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Elin

Visst blir man imponerad, gåshud över hela kroppen och tårarna rinner, fy vad känslig jag är :)jag ska oxå bli en svenskhjälte, ska vi bli det tillsammans? :D

2009-12-15 @ 10:46:47
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/
Postat av: Jonathan

"Visst blir man imponerad, gåshud över hela kroppen och tårarna rinner, fy vad känslig jag är :)"



Jag trodde det var dina sneda framtänder hon pratade om först... :)

2009-12-15 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0