Frukostfunderingar

Godmorgon idag igen!
Idag ligger en redovisning och lite jobb framför. Ska även baka en kladdkaka till fikat med svenskläraren imorrn! Men än så länge tänker jag inte på det där, nu tänker jag på mina mandariner, min riesen som jag fick från Lovisas julkalender, chokladbiten från min chokladkalender och mitt fina kaffe som jag fick till idag! Nu tror ni aksnke att det är det enda jag har tit till frukost, det rä det inte:)

Beyonce är cool och snygg, skulle jag bara vilja poängtera!

Matilda och Camilla har tydligen skickat in nån insändare till folkbladet om skyltdockor... Ni kan ju se bilderna på deras blogg, jag blev arg!

Äh! Nu ska jag inta den andra mandarinen! Tuudels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0