En måndag!

Jag tänker börja skriva lite mer sånt där, "Ingen tycker om mig", "Ingen läser min blogg längre", man får ju en massa fina kommentarer... Eller blir det lite patetiskt, jaaa kanske.. Ungefär som när min vän gick runt när vi var små coh frågade männsikor om de skulle gråta om hon dog...

Har haft en fin dag. Samhällskunskap där det visade sig att det är redovisning imorrn, freaky... Jag är inte riktigt klar... Men men, när var jag klar senast? Improvisering, är det inte sånt vi lär oss på våra teaterlektioner? Sen var det utvecklingssamtal(?). Tjoho, det var mest såhär:

A:
Jaha hur känns det i skolan?

Jag:
Helt okej! Det är ju inet så mycket och lalalala....

A:
Jaha, och du har ju inte så mycket frånvaro (:-O)

Jag:
Nej, tydligen inte. Det var ju skönt.

A:
Inget mer?

Jag:
Neej... HAr du nåt?

A:
Nej. Tack för det här då...

Tack för den! Inga kommentarer från lärarna. "Nej men det har ju varit så rörigt, så jag struntade i att be om det." Är det inte då man vill ha kommentarer? Jag har ingen aning om var jag ligger i arbetsmiljö och säkerhet, svenska, religion... Jaja.

Sen var det lite väntan här och där. Utanför arbetsmiljön och säkerheten, emn nya läraren var ite där.. Sååå oväntat!

Fika på Bagarstugan sen med Calle och Amanda! Myspys! Pratade trekanter, självdisciplin och annat mys. Calle fick skrattanfall, sen gick vi. haha

Tränade step! Bra bra! Kul kul! Hon skruvade till det lite extra så att man hoppade runt på två olika brädor på slutet. Men det gick över förväntan. Hon har ju ändrat på passet, så det var nytt och krångligt redan från början.

Jag vill ah mys nu!!! Calle har decembermys på fredag, det blir mys! Sen är det klassfest på fredag också! Det brukar ju bli vilt och trevligt;)

Nu måste jag äta! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0