En jobbig dag, med fina stunder!

Ni får ursäkta den grymt dåliga uppdateringen idag. Jag förstår om ni alla är helt förstörda och sitter i fosterställning i grava abstinensbesvär!

Dagen har varit jobbig... Eller i alla fall förmiddagen... Teatergruppen Alter Ego var i skolan och en tjej höll en monolog om anorexia och hennes väg dit och pyttepytte om vägen tillbaka. Jag hade mina tankar på andra håll och tänkte inte jättemycket på vad hon sa... Dock kände jag, som vi har diskuterat så många gånger, att hon inte tog bort det inbillade glamorösa i att ha anorexia. Men det kanske bara var jag som inte lyssnade som missade att hon sa nåt om depressioner och avskärmande från alla andra människor. Att hon dessutom tyckte att hennes vänner skulle funnits där mer och att de skulle tjata mer fast hon blev arg... Jag vet inte, själv tycker jag att sånt är skitjobbigt. Inte att finnas där, det är jag gärna. Men att man ofta, inte bara vid anorexia, drar sig undan. Man orkar/vill inte prata med andra, men att det upplevs som att alla andra tar avstånd från en, så var det i mitt fall i alal fall... Jaja, det var lite av det som jag tänkte på medan jag satt där och tänkte på annat... (<3)

Lucia imorse också. Åhh! Jag är så imponerad av musikarna. Säga vad man vill om dom, men sjunga kan dom ju! Shiet pomfritt! Hade körrep också, till musikalen. Inte speciellt roligt men nödvändigt... Det blir fint!

Nu måste jag dra mig till kyrkan... Eller måste, joo måste.... Ihhw...

Pusspuss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur du känner... <3

2009-12-12 @ 10:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0