Lucia och annat mys:)

Har precis kommit hem från Mique. Mina två timmar gick helt okej! Inga felslagningar och paketen blev helt godkända. Mycket skönt! Det finns hopp!

Lucia idag då, jag har inte sett ett enda luciatåg. elelr bara Majken i kyrkan och Isak. Men så kan det gå. Jag har ju sett två i veckan, så det är ju lungt. Nu dricker jag djungelte och borde verkligen skriva i alla små dagböcker som jag har (Teater-och projektdagböcker) + att askultationen ska fixas idag. Så här borde jga inte sitta.

Sådär, nu skrev jag askultationsrapportdelen som jag hade. Det tog inte alls lång tid. Jag blir så ledsen på mig själv att jag ALDRIG lär mig! Livet behöver inte vara så jobbigt hela tiden, man behöver inte ladda i sju veckor innan man orkar ta tag i det. Det går på några minuter, det mesta i alal fall. Och ändå är det bara ångest och allt! Jaja, nu är det gjort och jag kan vara med och sammanställa allting på tisdag och redovisa på onsdag. Sen är det inga IG i mina papper;) haha.

Nu är frågan om jag orkar dra mig ner till yogan idag elle rom jag ska göra mig så trött som möjligt och sen sova tidigt...? HUr gör man sig trött på bästa sätt förresten? Kolla på TV? Plugga? Läsa? Åhh Läsa! Jag är inne i en grym läsperiod... Just nu är det Isfolket som bara plöjs rakt igenom! Jag ska läsa lite;)

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: frida

Släng upp lite bilder från igår! :)

2009-12-13 @ 21:12:26
URL: http://fridafrogsjo.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Nitrazepam funkar bättre än böcker, tv och plugg tillsammans <3

2009-12-13 @ 22:39:32
Postat av: camilla

eeey becca. ny blogg ;) me and matilda.

2009-12-14 @ 15:05:23
URL: http://matildacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0