Ännu en lång sovmorgon

Jag har minsann blivit en riktig sjusovare. Jag vaknar alltid runt åtta, men sen somnar jag om. Som en stock. Idag vaknade jag vid 12... Det var längesen jag hade en hel sån här period av långa morgnar. Men men, skönt är det. Det går inte att komma ifrån. Dessutom har jag ju hittills inte haft så många dagar av bara slappande.

Inatt var det fullmåne, jag vet det eftersom den lös in i mitt rum och rakt i mitt ansikte hela natten. Folk påstår att man sover sämre när det är fullmåne. Är det så? Har ni sovit gott? Lille Amanda håller ju koll på sånt där. Vet när det är nymåne och fullmåne och hit o dit....

Idag ska jag träna, höra mig för om nyår (Vad händer egentligen, jag vet inte...), duscha varmt, knalla ner till stan och sedan epilera benen. NI får själva lista ut i vilken ordning jag planerar att göra allting i..;)

Äsch, nu är det over and out.

Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0