Adventskalender

Mina läppar är verkligen helt mojsiga! Torra som skorv...Uäääk! En blåsa också, som går emot tandställningen så fort jag rör några muskler runt munnen! Det där himlans läppstiftet som Katerina skulle ha. Danse de feu hette det tror jag, skitgrej!

Här sitter jag och lyssnar lite på Håkan och myser! Längtar tills jag få öppna nästa lucka i Lovisas julkalender...
Här hade jag precis varit och hämtat paketet... Skulle se ut som att jag inte hade en aning om vad det var... Men det hade jag!

Titta! Så fin den är!



De två första dagarnas skörd! Har även fått en ipren (Var det en tillfällighet eller är Lovisa en stalker som kan min menscykel? Den kom hursomhelst i rättan tid:)), två kronor, en massa guldstjärnor och en liten blå magnet. Så himla mysigt! Egentligen är det smågrejer, jag gav bort ungefär samma saker förra året typ små godisar och n gammal krita och sånt där. Men det är så himlans mysigt på morgonen att få öppna en liten tändsticksask. Dessutom är jag spänd på lucka 24. Paketet är till då...

Nu ska jag ta reda på lite mer om hur man följer upp en adoption...:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0