10.03

Tänkte skriva nåt här... Men mina tre timmar har gått så rackarns fort och nu är det bara en halvtimme kvar. ska jobba länge idag också, antagligen... Sonya är sjuk och då blir det så...Jag är glad, pengar är alltid fint;)

Idag ska jag köpa lite julklappar också, kan tänka mig att det mesta blir från Mique:P Jag orkar inte alla andra människor!

Igår var det spelkväll här hemma. Med Frida, Elin, Johanna, Danne och jag. Spelade TP, jag och Frida var kungarna:) Sen kollade vi på Love Actually och Sex and the City-filmen. Sjukt bra filmer, Åh!

Nej ni, dags att svepa kaffet, få på sig kläder och glida ut i snön:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: frida

Jag har nog aldrig vunnit TP förut, men vi var ju bara för bra! Vilket TEAM!

2009-12-24 @ 13:09:06
URL: http://fridafrogsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0