Inatt jag drömde något som....

Inatt drömde jag om att jag backade på en i kyrkans bil. Hon vart skitsur och jag hade vääääärldens ångest, sen vaknade jag oc upptäckte att det bara var e dröm. Det måste vara det skönaste som finns.

Igår var nästan alla teatrare från klassen på Trägår´n. Så sjukt mysigt! Dricka vin och umgås med amaaaaaazing people! Tack för det!

Fika igen igår, med Calle, igen. Det var trevligt, igen;) Jag blir pank.

Camilla var här igår också, myspys. Jag tycker om den tjejen/kvinnan/damen/madamen;)<3 Vi åt god mat och sådär:)

Äsch, det händer ju inget... Nu ska jag fortsätta med min frukost som jag hhar hållt på med i tre timmar, jag älskar sovmorgnar:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0