Sytycd, uppdatering

Tänkte börja med att säga att jag kollade på so you think you can dance igår. Heeeelt underbar dans såg jag. Jag är väl ingen dansexpert men det såg vem som helst att det var vackert. http://www.youtube.com/watch?v=4X5irrRHrBc

Idag harvarit en skum dag. Jag har mått bra hela dagen. Det var mycket skönt. Det är inte så att jag mår dåligt hela tiden. Men det är få dagar jag tillåts att aldrig tänka på min panikångest. Iochförsig (är det särskrivet?) hade vi psykologi imorse och det mesta stämmer in på mig. Läskigt, jag är ett psykfall:P Men som sagt, det goda har absolut övervägt det dåliga. Hade en rolig teaterlektion, vi fick lära oss om olika roller man tar i en grupp... Frida fick vara "playboy" HAHA Teatern är ganksa kul nuförtiden. ast vi har Ingbritt i Scenisk gestalting, röst o rörelse, scenisk produktion och nutida konst. Det är ju kasnke naturligt att man till slut blir lite galen på henne oh hennes skånska:P Men men.

Mina glasögon är kladdiga. Hej då

pusspuss
Take care<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var riktigt kul! ja längtar till barnteatern :D

2008-09-07 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0