Psykopatdag

IDag var det psykologiprov. Knäppt nog så gick det bra. Jag har inget svar på varför eller nåt, men men, jag är glad:)

Sen var jag hos den nya psykologen... Det gick väl sådär, jag kände att jag behövde försvara mig och hur jag känner. och det känns ju inte riktigt rätt... eller? Jag förstår inte mig själv, han förstår mig inte... Vad ska jga göra?
Min medicin som jag fick tyckte han inte att jag skulle ta, men läkaren sa att jag skulle ta dom... vem ska man lyssna på då??

Ajja, sen var det träning, då fick jag ont i vaden igen. Så jag gick tidigare...

Nu ska jag sova

Take care<3
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emma

vad tråkigt att det inte kändes så bra=/ De är ju sjukt att de säger olika saker! förstår att du är förvirrad hjärtat.. Men vi finns här för dig <3 =)

2008-09-27 @ 12:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0