Vilken dag

Tjena, detta har varit en krävande, lång, jobbig, mysig dag.

Vaknade, hade sovmorgon men kände mig så fruktansvärt seg. (Är förkyld these days) Men jag stannade i alla fall hemma. Tänkte att jag mår kanske bättre så.
Kollade på High school musical 2, myspys. Den är typ mysig fast väldigt B. Men det vet väl alla, jag var nog den sista i världen som såg den;)

Klockan gick i alla fall, som den brukar. Sen var det dags o gå till skolan. Då slog det mig. Jag skulle åka o ha prov, det slog mig i magen. Sen grät jag ungefär från det att jag började ta på mig skorna till dess att attacken var avklarad o jag låg o kollade upp under bänkarna i sal 420 som en annan döing. Nån lärare jag aldrig sett, mina vänner o till slut skolsköterskan satt där. Hade ramlat ner från stolen, skolsköterskan trodde att jag hade fått hjärnskakning och vägrade låte mig cykla, åka spårvagn eller på nåt sätt låta mig ta mig hem för egen maskin. Så jaa, pappa fick komma och hämta mig.

Sen vart det kladdkaka som nästan bara smakade bakpulver, euuk.

Elin (samhällsläraren) ringde förresten nu ikväll också. Det var gulligt och snällt och omtänksamt. Jag blev så himla glad:) Eller som Nalle skulle sagt det
"Jag blir så varm i hjärtat av Elins omsorger". Hon ville veta hur ga mådde och så sa hon att jag inte behövde oroa mig för provet. Det är nåt jag alltid har känt att det har hjälpt mig. När det är lärarna som säger att det är lungt, allt går inte under för att man misslyckas, det finns andra vägar. KOmme rihåg att jag skrev det på en lista när jag precis hade fått panikångest. En "det här mår jag bra av"-lista. "När Carina(min dåvarande mentor) säger att det löser sig, hon vet ju liksom"

HÖSTLOVET ÄR HÄR!

Pusspuss
Take care<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Va? Trodde hon du hade fått hjärnskakning? Ja hon tror ju allt möjligt... verkade ju tro att jag och Linn hade anorexia, fastän vi äter som galningar. Hon är lustig.

2008-10-30 @ 21:54:12
URL: http://nipso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0