Utkast: Idag vaknade ...

Idag vaknade jag med huvudvärk. Gårdagen var en enda stor skitdag. Ibland kommer sånna dagar. Jag grinade i flera timmar, hade attack, var i min lilla bubbla. ett + till Emma som höll sin lilla monolog, sm jag inte riktigt komer ihåg, men det fick mig att hålla det borta på nåt sätt... Psykologiprov var gårdagens bov. Jag gjorde det, för det är jag mycket stolt. Jag grät under tiden, snorade i min sjal, men vad gjorde det. Nu har jag gjort mitt bästa:) Sirkka-Liisa är snäll:)

Men men, imorse vaknade jag av små barn. Denna dag blev jag glad över detta. Jag tycker om mina nya små "extrasyskon";) Elisia, Wilmer och Elton. Dom är här lite titt som tätt. Idag lekte jag med dom. Vi kom på att vi skulle ha kalas för pappa som fyller år på måndag. Så dom fixade och jag och pappa åkte till Peugeot o kollad epå bilar. Ganska kul faktiskt:) Sen kom vi hem till rulltårtebakelser och te, mysipys:)

Var ute o gick sen, i skogen. Även det mysipys:) Det är så sjuuukt fint överallt. Jag är kär i hösten.

Middag hos Lundins sen, ingen Jonatan, men resten var hemma. Inklusive Ceasar, deras katt. Jag är ingen kattmänniska. Men gott var det. Jag kom trea på alfapet:)

Nu ska jga nästan sova. Imorrn är det ekumenisk gudstjänst i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0