Middag

Idag blir far min 42 år, min moster 25 och diverse annat folk fyller år och har halvårsdagar att fira. Jag har inte det. Men men, jag ska ha halloweenfest imorn med klassen och alla andra teater/dansare på skolan..:) Jag och Matilda ska vara.... det får ni veta imorn:)

Middag har det blivit här ikväll då. Danne och Johanna fixade tre-rätters, fast efterrätten har inte kommit än. Den glömmer dom kanske bort.. men men, jag vet var den är:)

Hittade en ganska stor peng bland mina mynt som jag samlar på. Jag misstänker att min farfar ha lagt den där, jag blev glad. Jag behöver den pengen:)

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer
Postat av: Hannah

hoppas du mår bra min lilla becca!!!

2008-10-23 @ 22:38:55
URL: http://angelsground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0