Ekumenisk gudstjänst

Idga var den årliga ekumeniska gudstjänsten. Måste säga att det är en häftig upplevese, även om vissa saker är annorlunda. Typ, rökelsen, sång från svenska kyrkan präster+ en del annat.
Det är fränt att komma tillsammans sådär o samlas kring det vi faktiskt har gemensamt, nattvarden.
Jag tror att NT ar där också, reportern satt bredvid mig. Först tänkte jag att oj, vad ambitiös hon var, för hon skrev ner vad barnkören sjöng. Vad folk hade på sig osv. Fast efter ett tag kopplade jag.

Nu är farmor o farfar här, ska fira pappa för han fyller år imorrn. Mysipys:) Tårta blir det:)

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer
Postat av: alexander i liinköping

brukar inte du anteckna barnkörens sånger och folks klädsel?? xD

2008-10-19 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0