Julen närmar sig

Jaha, snart är det jul, så himla myigt! jag älskar julen, vintern och hösten... Tända ljus o dricka te o allt sånt. Helt underbart. Ett steg som man måste ta varje år för att julkänslan ska vara fullbordad är julstugan. Julstugan i kyrkan med risgrynsgröt och skinkmacka (Åren som vegetarian var hemska)... Det blir ingen jul utan. Förra året var det ingen julstuga, fast då åkte vi till Budapest så där sket sig julen redan därXD

Var och såg Twilight i torsdags. Jag trodde att jag skulle dö. Det går inte o beskriva känslan. Ikväll skulle Sara, Linnéa och Elmira gå... Jag är avundsjuk. Men min mor tycker inte att jag kan gå igen, men jag får fixa den på nåt annat sätt.(a)

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0