Matte np..:/

Idag har jag haft matteprov, nationella. Det gick pissdåligt! Men men, han kan ju inte sänka mig riktigt, jag har juhaft vg på varenda prov.... Hade nån sorts attack... fast inget skak, det var ju skönt iaf, amn blir så himla trött.... 
Det är hursomhelst över med engelskan och halva matten, najs najs. 

Det är drygt ett år sen Albanien nu. Så himla sorgligt.. Har precis kollat igenom bilderna.. Jag vill tillbaka! Åker efter gymnasiet, det måste bli så!  

Nu rä det två arbeten i historian, det käns ju sådär. Men men, det ena är ju med Matilda, vi är ju två riktiga råpluggisar så det löser sig väl;) Nån som kan en massa om jugoslavien och dess upplösing kan ju höra av sig.

Nsart är allt slut. Det blir helnajs, skönt med sommarlov:) Har dock inget jobb, elelr jag ska jobba hemma. Det skall ses som ett jobb! Jag får lön men det är najs.) Ska cykla elelr åka bil till Öland, that depends on my dear 18-year old friends... jaja, det blir helnajs hursomhelst. Sen är det sol o bad med emma... Bad är ju dock inget som tilltalar mig överdrivet mycket. emn men, så länge man inte har mens så funkar det ju helt okej;) 
Ska springa naken i skogen med Amanda o Matilda o alla ocksdå;) ahha ohajka med dom o musikare tydligen, myspys!<3

Nui är det that 70's show:)

Ha det bra!
Take care<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0