Drive, baby drive!

Jag har övningskört nu. Det gick fint. Lämnade ett kuvert hos skatteverket, häftigt:P Gör man det en vardag så får man godis berättade min far. Najs.

Åkte dessutom förbi ppaps jobb. Jag fick reda på att där han jobbade när jag var liten, (samma företag men annan avdelning annan byggnad.) de har flyttat iaf. Det är sorgligt. Det är lite en del av min barndom;) Vattenoboyen, det luktade unket därinne. Det är konstigt hur mycket man kommer ihåg. jag kommer iofs inte ihågså mycket hur det såg ut, men hur det luktade. Det komme rjag ihåg på mammas jobb när jag var liten också.

Nu mår jag bättre, lagade mat med min far. det blev mucho gott:)

Pusspuss
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0