About a boy

Jag har varit i skolan idag. Första halvan var jobbig... Engelska med en insikt om att boken ska vara utläst och det ska ha skrivits en analys till imorn. Jag halvpanikade, fast det syntes kanske inte. Höll i Matildas hand nästan hela första delen av dagen. det var nog nödvändigt. Jag har bara läst en tredjedel av boken, eller hade gjort iaf. Nu är jag alldeles snart igenom halva.   Det är skönt.

Var precis ute och gick med Ida, det var trevligt:) Det är fint i skogen. Vitsippor är fina och träden är vackra.

Jag har kommit på att jag inte har tränat sen påsklovet. Jag orkar inte. Det är bara jobbigt och jag saknar det knappt. Jag känner ibland att jag skulle må bra av det. men det rä mycket folk där och jag har ingen lust. Men det är få saker jag har lust till these days. Det mesta känns bara jobbigt och det är jobbigt. Jag vill liksom ingenting. Jag vill inte äta, vill inte träna, orkar inte prata med mormor, med mamma. Jag vill inte gå till skolan, jag vill inte vara i kyrkan och är jag i kyrkan så känns det bara konstigt.

Jag kramas mycket nuförtiden. eller det har jag väl alltid gjort antar jag, men nu är det mer än vanligt. Speciellt med Andres har jag märkt. Ja måste ha lite närhet tror jag. Det känns bättre då, som att dom tycker om mig. Men men, folk kan ju tro både det ena och det andra om man står o kramar en man. Men det är det som är så mysigt och som gör att jag mår lite bättre för ett tag. Det är mysigt! ajja, vilken diskussion...

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer
Postat av: tami

ja skulle kunna ge de en suuuuuuperstor kram! så nu får du en över datan (-----------------------------------------------------------------------------------------------------------) superstor xD

2008-05-11 @ 16:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0