Jobb jobb jobb

Jag jobbar. Med gamla. Det är kul, fast ibland blir det jobbigt. Men det är väl så det är antar jag. Jag börjar tidigt på morgonen, 7.30 närmare bestämt. Fast imorgon har jag sovmorgon till 10 eftersom de upptäckte imorse att jag inte är så pigg på brandlarm som de testade imorse o lite till imorgon bitti.Det är ett skit.
Gamlingarna är coola. Vi pratar en del o går ut o går ibalnd. Spelar bingo och tittar på TV.

Jag bor hos familjen Thoréns. Det är mycket trevligt.

Min mor vill att jag ska med ut o segla i helgen, jag vet inte om jag orkar. Kanske ska satsa på o sova. Men men.

Nu kom herr Andres in o kanske vill sova. Så jag ska kila

Pusspuss
Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0